Matchdax

Dags för en ny spännande och fullständigt oviss fight i Rocklunda i kväll. Oskarshamn brukar vara besvärliga (som alla lag...), så vi får väl se. Lär bli litet rotation i kedjeformationerna. Nödvändigt i och för sig när det inte funkar, men det får inte bli panikartat. Tro på det ni har sagt att ni ska göra!
*******************
Har svårt att koncentrera mig på matchen, med tanke på den stundande USA-resan. Planet lyfter torsdag morgon och på lördag har vi en inplanerad match i Nashville att se fram emot. Nashville Predators möter Florida Panthers. Det ska bli skitroligt.
*****************
Sedan väntar litet country-music på diverse pubar och på måndag drar vi till Memphis och - Graceland!
*****************
Så hockeyn tar just nu inte upp all min tid. Ovanligt nog....
*****************
Har just avslutat grund-research för min tredje bok om hockey. Ska börja skrivarbetet när jag kommer hem.
******************
Nää, den handlar inte om VIK. Ett annat hockeylag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0