Äntligen!

Verkar som om alla mina farhågor och allt mitt gnäll  nu fått sig en rejäl spark i häcken. Varför? Jo,sommaren är äntligen på - ett kort? - besök hos oss. Och oavsett om det är kort eller inte,så - ut och ta vara på allt ni kan! Fredagskvällen innebar en tur ut till Ängsö,så långt ut man kan komma på ön - där är ljuvligt skönt,tyst och lugnt. Vi tog med oss litet sallad och - visst,jag badade! Och kan ärligt säga att det var första gången i år som det var skönt med ett bad i sjön. Temperaturen cirka 23 grader - helt magiskt skönt. Som helhet måste jag bara säga att Ängsö är en av vårt landskaps allra vackraste platser. Fantastiskt skönt och i och för sig skönt att det inte är överutnyttjat,samtidigt som det är synd att inte fler upptäcker HELA Ängsö. 
En sommarkväll på Ängsö ÄR sommar!
*******************
Fredagkväll på balkongen i 26 graders värme och med en iskall öl - blir livet så mycket bättre?
*******************
Försöker som bäst att hjärntvätta mig själv,så till vida att jag ämnar försöka att INTE gnälla eller klaga på någonting i fortsättningen. Livet är alldeles för kort och värdefullt för att ägna åt elände. Nää,nu är det positiva Bosse som gäller! 
******************
Funderar just nu mycket på en ny tur till London...
********************
Sommaren är här - jovisst,men: hösten nalkas! En vecka kvar till Is-premiären,två veckor till första hockeymatchen och tre veckor tills Premier League drar igång. Det finns massor att se fram emot...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0