Nu är det dags!

Så har man då "blivit med blogg"! Känns spännande men aningen oroligt samtidigt. Jag menar,nu ställer man ju krav på sig själv och kanske även från andra? Driver man sin blogg så förväntas man antagligen komma med några vettiga tankar/synpunkter. Har jag verkligen det? Hmmm. Det återstår att se. Jag ska i alla fall försöka. Alla känner mig som hockeynörd. Det är en sida av mig. Men jag lovar - det finns ungefär 300 ytterligare som Du förmodligen inte känner till. Den här bloggen kommer att handla ytterst litet om hockey,utan mer om mig själv,min familj,mina tankar,drömmar,planer och funderingar. Och om min vardag som pensionär. Så - nu laddar jag! Välkommen till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0